صفحه اصلی/اخبار/فرا رسیدن لیالی قدر و شهادت مولای متقیان امام علی (ع) را تسلیت عرض می نماییم
پیام تبریک دکتر رضایی  مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت عید سعید فطر پیام تبریک دکتر رضایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت عید سعید فطر (تعداد بازدید : ۱۶۸۵)

به گزارش روابط عمومی ،  متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ وَأَسْأَلُكَ بِرَحْمَتِكَ وَطَوْلِكَ وَعَفْوِكَ وَنَعْمائِكَ وَجَلالِكَ وَقَدِيمِ إِحْسانِكَ وَامْتِنانِكَ أَنْ لَاتَجْعَلَهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنَّا لِشَهْرِ رَمَضانَ 

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است

این عید بزرگ برای کسانی که از فیوضات و لحظه های فراموشی ناشدنی آن استفاده کرده اند، ظهور فضائل انسانی را بیش از گذشته نوید می دهد. و چقدر زیبا است لحظه ای که دست بر آستان  حضرت دوست بالا ببریم و با عجز بندگی و اخلاص درون  دعای «اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ» را زمزمه کنیم.

خداوند منان را شاکریم بار دیگر سعادت بندگی و تزکیه نفس در ماه مبارک رمضان را بر ما ارزانی داشته و شیرینی و حلاوت فطر را بر ما عطا فرمود.

اینجانب حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید فرخنده و مبارک فطر را به خانواده بزرگ شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب  تبریک عرض نموده  و سعادت و بهروزی همگان را از درگاه خداوند متعال ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت می نمایم .

حبیب الله رضایی

مدیرعامل




تاریخ: ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
منبع :


نظرات:

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب می باشد
طراحی سایت  از پارسیان مهر